TANZANITUL
Cea mai tânără piatră prețioasă
Tanzanit
Istoria tanzanitului
Manuel De Souza l-a descoperit în timpul unei expediții în 1967 în regiunea Manyara din Tanzania, lângă Kilimanjaro, lângă satul Mtakuja.
Șoferul său a anulat în mod neașteptat călătoria, așa că a trebuit să facă pe jos un drum de 4 km, drum pe care a descoperit tanzanitul..
Se crede că are o mare putere în protejarea copiilor de-a lungul vieții și prin urmare este adesea oferit în dar la nașterea unui copil.
Tanzanit
Valoarea tanzanitului
În Tanzania, minele sunt împărțite în patru blocuri - A, B, C și D. Incendiile forestiere sunt frecvente în regiunile miniere ale blocului D, tanzanitul de aici se încălzește adesea ia o nuanță strălucitoare de albastru de calitate superioară
4C - Culoare(Color), Tăietură(Cut), Claritate(Clarity), Carate (Carat)
Culoare(color)
Tăietura (cut)
Claritate (clarity)
Carate(carat)
Culoare(color)
Tăietura (cut)
Claritate (clarity)
Carate(carat)
Tanzanit
Curiozități despre Tanzanit
Minele tanzanite
Este o raritate să ai o piatră prețioasă care să poată fi descoperită doar pentru o astfel de „perioadă scurtă de timp”, așa că merită să obții și tu o bijuterie cu tanzanit!
„Zidul de tanzanit”
Olivină sau tanzanit?
Din acel moment, putem găsi această piatră prețioasă fabuloasă cunoscută sub numele de Tanzanit.
Tanzanit
Bijuterii magice
cu Tanzanit
Întrebări frecvente
Cum pot comanda?
Puteți plasa comanda pe site-ul nostru web, unde o vom procesa imediat. Adăugați produsele selectate în coș, apoi finalizați comanda după introducerea adresei de livrare.Veți primi un e-mail sau un sms care va confirma comanda. Dacă nu ați primit o astfel de confirmare, comanda dumneavoastră nu a fost finalizată, vă rugăm să contactați colegii noștri la 031/8242000 în zilele lucrătoare între orele 08.00 și 16.00 sau să ne scrieți la următoarea adresă de e-mail:web@bijuteriitv.ro
Cum pot schimba bijuteriile datorită unei probleme de dimensiune?
Puteți solicita înlocuirea bijuteriilor în termen de 30 de zile după primirea coletului datorate unei probleme de dimensiune sau dacă vă răzgândiți.Din motive de igienă, putem înlocui doar bijuteriile care nu au fost încă purtate (în cazul unui inel, probarea nu este considerată purtare).Trimiteți înapoi produsul, indicați motivul returnării (dimensiune incorectă) pe formularul de returnare și specificați dimensiunea dorită în secțiunea de comentarii.Vom schimba bijuteriile și le vom livra gratuit cu serviciul de curierat Cargus sau FAN Curier
Pot comanda telefonic?
Da,vă puteți plasa comanda prin telefon. Colegii noștri sunt bucuroși să vă ajute să alegeți o dimensiune la bijuterii și să vă ofere informații despre aromele parfumurilor sau alte produse. Vă așteptăm apelul la numărul de telefon 031/8242000 în zilele lucrătoare între orele 08.00-16.00 sau ne scrieți la următoarea adresă de e-mail:web@bijuteriitv.ro
Cum pot urmări comanda mea?
Dacă doriți să aflați informații cu privire la locația coletului dumneavoastră, puteți contacta serviciul de curierat la 021 9336(FAN Curier)/ 0219330 (CARGUS) sau introduceți numărul de urmărire a coletului după deschiderea următorelor linkuri în funcție de firma la care vă este predat coletul: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/ (FAN Curier) sau https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx (CARGUS)
Fiecare bijuterie vine cu un certificat de autenticitate?
Toate bijuteriile noastre din piatră prețioasă vin cu un card de autenticitate care certifică numărul de carate, locul de origine și dimensiunea pietrei prețioase. Pentru cristalele de zirconiu cubice și bijuteriile cu perle reale, nu este posibil să se solicite un card de certificare de la autorități, deoarece numai pietrele prețioase și semiprețioase pot fi licențiate oficial.
Cum pot plăti produsul comandat?
Momentan singura modalitate de plată este cea în numerar, în siguranță la curier,la momentul primirii comenzii
Ce dimensiune are piatra în bijuterii?
Fiecare dintre bijuteriile noastre conțin pietre diferite de diferite dimensiuni. Vă indicăm cu precizie numărul de carate și greutatea bijuteriilor pe în descrierea produsului, unde veți găsi fotografii și în multe cazuri, recomandări cu privire la bijuterii. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relatii cu clienți prin telefon sau e-mail. Vă stăm la dispoziție.
Pot anula comanda mea?
Puteți anula comanda fără justificare la 031/8242000 în zilele lucrătoare între orele 08.00-16.00 sau ne puteți scrie la următoarea adresă de e-mail: info@galeriadebijuterii.ro.Mulți doresc doar întârzierea comenzii, în loc de anularea acesteia.Puteți solicita o întârziere de până la 30 de zile.
Aș dori să îmi programez comanda pe mai târziu
Dacă nu programați data livrării coletului, acesta vă va fi livrat în termen de 2-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Dacă doriți să programați livrarea, selectați data pe pagina din Cosul de cumpărături, înainte de a introduce adresa de expediere sau introduceți în caseta de Comentarii când vi se va cere. Dacă, după plasarea comenzii, decideți să solicitați coletul mai târziu, vă rugăm să ne anunțați colegii la 031/8242000 în zilele lucrătoare între orele 08.00 și 16.00 sau să ne scrieți la următoarea adresă de e-mail: info@galeriadebijuterii.ro
Am primit un e-mail că pachetul meu este pe drum, totuși la FAN courier sau Cargus este scris că pachetul nu a fost încă predat.
Produsele dumneavoastră vor fi ambalate imediat după finalizarea comenzii și apoi predate serviciului de curierat și vă vom trimite o notificare prin e-mail cu datele de urmărire. Pachetul va apărea în sistemul FAN curier sau Cargus doar după câteva ore. Dacă totuși nu vedeți pachetul pe pagina de urmărire a FAN Curier sau CARGUS a doua zi după notificarea prin e-mail, vă rugăm să ne contactați la 031/8242000